Thursday, November 1, 2012

Happy November, readers!  Since this is the month of Thanksgiving, I thought I would include my list for what I give thanks.
  • My faith in Jesus Christ.  The Savior and Lord of my life gives me a daily reprieve of my many sins.  The ones I knowingly commit, and the ones that aren't so apparent.
  • My family and friends that give me the love and support to continue on this journey we call life.  Without these two components- Life is rendered meaningless for me.
  • The Stars and Stripes- No where but these beloved states could a story like mine be written.
The basic necessities- Food and Shelter-if these two are checked off your wealth is exponentially greater than most of the world's population.
Here are some of the small things for which I am thankful
  • Fresh picked fruit- I love picking fresh raspberries from the bush in my backyard
  • The way my beloved poodle gives me the sweetest kisses in the morning
  • Snail mail- I love opening up my mailbox and seeing a letter addressed to me.  Over the next few weeks I will reread that sweet note a friend took the time to send my way.
Friends, what are you thankful for today?  What are some simple pleasures that bring you joy?  Happy Thursday!
R

5 comments:

  1. شركة جلي بلاط بالرس
    خلاصة القول في خط الهجوم: الأوكسجين بليتش! وهذا هو السر في تنظيف بلاط الأرضيات. منتج متاحة بسهولة التي يمكن العثور عليها في معظم المراكز وتحسين المساكن ومخازن أرضية من البلاط.

    والكثير من الحمامات والمطابخ لديهم البلاط الخفيف والخفيف / الجص الأبيض. ارتفاع حركة المرور والانسكابات المتكررة في هذه المناطق بسرعة يحصل على البلاط وقذرة الجص. إذا تركت برنامج الأمم المتحدة للتنظيف لبعض الوقت، والجص بلاط تتحول قريبا الرمادي وبسرعة تقترب الأسود. بعد فترة من الوقت، والبلاط تبدو مختلفة تماما عما كان عليه عندما تم تثبيته في البداية. إذا، مثل معظم الناس، لم تكن المثبت البلاط المهنية، وربما كنت تنفق ساعات في محاولة للإجابة على أسئلة مثل تلك التي ذكرتها أعلاه. آمل أن أتمكن من الإجابة عليها لقراءة هذه المقالة.
    شركة جلي بلاط بعنيزة
    منتجات التبييض الأكسجين هي نسيج ولون آمن، وغير سامة والتي لا تنتج أبخرة ضارة. وسرعان ما إزالة البقع من جميع الأنواع مع الحد الأدنى من الغسل. انها فعلا مثيرة للاهتمام الى حد بعيد الطريقة التي يعمل بها. المنتج يحتوي على أيونات الأكسجين. أيونات الأكسجين كسر جزيئات صمة عار إلى أجزاء صغيرة أن يغسل مع القليل جدا من الجهد. لكم ببساطة مزيج المنتج مع الماء الدافئ، ويقلب به وسكبه على بلاط الأرضية - يجري التأكد من إغراق خطوط الجص الجاف. مجرد السماح الحل الجلوس على خطوط الجص لفترة من الوقت، مضيفا في بعض الأحيان أكثر من حل للتأكد من أنها أغرقت دائما مع الحل. وكلما يجلس، وسيكون من الأسهل لتنظيف بلاط الأرضيات وخطوط الجص. يجب السماح للمنتج الجلوس في خطوط الجص لمدة 15 دقيقة على الأقل، لإعطاء أيونات الأكسجين ما يكفي من الوقت للقيام بعملهم. سيستمر أيونات الأكسجين للعمل لنحو ست ساعات بعد التطبيق. تنقية طفيفة البلاط، وبعد حوالي 30 دقيقة أو حتى بعد تطبيق الأولي الخاص بك، وسوف يؤدي ذلك إلى نظافة البلاط والجص خط.

    ReplyDelete
  2. Do you need to increase your credit score?
    Do you intend to upgrade your school grade?
    Do you want to hack your cheating spouse Email, whatsapp, Facebook, instagram or any social network?
    Do you need any information concerning any database.
    Do you need to retrieve deleted files?
    Do you need to clear your criminal records or DMV?
    Do you want to remove any site or link from any blog?
    you should contact this hacker, he is reliable and good at the hack jobs..
    contact : cybergoldenhacker at gmail dot com

    ReplyDelete